2017. július 14., péntek

Kicsi

Ég veled, a szívem szakad.

14 megjegyzés:

  1. Sajnos biztosan tudom, hogy ő zuhant le. :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borzalom. A józan eszemmel én is tudom, túl sok az egyezés, de titkon reménykedtem. A szívem szakad.

      Törlés
    2. :( túl korán volt még...

      Törlés
  2. Úristen... ezt nem tudom elhinni! :( Nem is találok szavakat..
    Nyugodjon békében! :(

    VálaszTörlés
  3. Uristen
    Most raktam ossze
    Ez biztos?

    VálaszTörlés
  4. ő? http://www.origo.hu/itthon/20170714-lezuhant-egy-kisgep-bacs-kiskun-megyeben.html

    :( tiszta szívből sajnálom. de bevallom, először azt hittem, hogy a babá(k)ról van szó, és és kicsit megkönnyebbültem, hogy nem. bocsánat. :((

    VálaszTörlés
  5. Én is azt hittem, hogy a babák.
    Ez persze semmit nem von le a borzalomból.

    VálaszTörlés
  6. Olvasom Kicsi blogját, ismeretlenül. Átfutott rajtam, hogy remélem nem Ő. Nagyon sajnálom...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon lassan esett le. Istenem, annyira sajnálom :((

    VálaszTörlés
  8. Én is olvastam őt. Most pánikolok, csomagoljak és hagyjam magam mögött mindent amit nem szeretek, úgyis csak ennyi az élet.

    VálaszTörlés